Monday, March 25, 2013

Chocolate with golden flakes - And I'm new on twitter!

Hello pretty ladies!

Hope you're starting your week with good thoughts and good humour! I think Monday is the least favourite day of the week for everybody but let's try to make the best of it though. ^^ I have for you some chocolate nails.  I'm currently wearing them for three days now and I don't want to take them off and that's rare 'cause usually after a day or two I get bored but not of these nails. I love them!
Sper că vă începeți săptămâna cu cele mai frumoase gânduri și bună dispoziție  Cred că pentru toată lumea, ziua de luni e cea mai "neplăcuta" dar să încercăm totuși să o facem mai agreabila. ^^

Am pentru voi niște unghii ciocolatii. Le port deja de trei zile și incă nu m-am saturat de ele și asta e o raritate pentru că de obicei mă plictisesc repede dar nu și de ungiile astea. Le ador!
It was about time I gave the proper display to Essence - Make it golden (#67), it's one of my favourite glitters and I've never wore it on the whole nail. I also think this is a versatile glitter that can be worn on top of so many shades so I hope you like my choice of color and link back to me your combinations.
You can do that through comments or on twitter, I'm new there so if you're more active there follow me to keep in touch with my blog's updates ^^.

Era și timpul  să-i acord acestei oje (Essence - Make it golden #67) o afișare cuvenită. Este una dintre preferatele mele și până acum nu am avut ocazia să o port pe toată unghia. Mi se pare că e o ojă tare versatilă pe care o poți combina cu o mulțime de nuanțe. Sper să vă placă alegerea mea de a o purta cu acest ciocolatiu și dacă aveți ceva asemănător lăsați-mi link-urile voastre într-un comentariu sau pe twitter, doar de curând mi-am făcut cont si deci vă aștept acolo cu toate noutățile legate de blog ^^.

Bisous!

30 comments:

  1. Mmmmm ce apetisante par!:x ma duc sa pap putina ciocolata;;)

    ReplyDelete
  2. foarte draguta combinatia, deja te urmaresc si pe twiter :))

    ReplyDelete
  3. Arată atât de frumos. Sunt calde şi finuţe, iar sclipiciul de deasupra le desăvârşeşte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase! :)

      Delete
  4. LOL this looks very much like chocolate with those edible gold glitters - pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it kinda does! It made me wanna eat chocolate all the time :))

      Delete
  5. I really don't like Mondays either :( so miserable and cold. Oh i love these, I can see why you wont take them off.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes especially with this weather outside :(
      Thanks ^^ I'll definetly do more combinations :D

      Delete
  6. O combinatie superba. Imi place si oja de baza si glitter-ul auriu.

    ReplyDelete
  7. Simple but beautiful! It looked great to your skin too! :)

    ReplyDelete
  8. Foarte frumoase, Roxy! Imi doresc si eu oja Essence, dar in Pitesti nu am gasit-o, mai ramane doar varianta comenzii online..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi frumos! Si eu pana de curand nu am stiut ca sunt la mine in oras, le pot achizitiona doar din doua magazine din cate stiu eu. E pacat ca nu sunt comercializate mai mult :(

      Delete
  9. Initial nu mi-a placut lacul de baza, dar cu cat ma uit mai mult la el cu atat imi place mai mult.
    E foarte interesant nuanta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mersi :D Mie mi-a placut foarte mult nuanta, de cum am vazut-o :)

      Delete
  10. Ce unghiute ciocolatii :X imi place mult culoarea si arata super cu sclipici!

    ReplyDelete
  11. Gorgeous combo! <3

    ReplyDelete
  12. Tare frumoasa si eleganta manichiura ta :)

    ReplyDelete
  13. Mmmmm, chiar ca mi-ai facut pofta de ciocolata. Imi place foarte tare rezultatul si mai ales nunata aceea de maro. Sclipiriciul aduce un plus de " hey priveste cat de glamour sunt". Ma atrage mult si o voi incerca si eu curand. Pupicei.

    ReplyDelete

Thank you for your comment and support! Just know, you've put a smile on my face ^_^
If you have any questions, suggestions or even some constructive criticism I would be happy to hear you out, here, or more privately through the contact section.
Have a lovely day!