Tuesday, December 11, 2012

Bubble flakes

Bună!
  Cand am început să-mi fac unghiile aveam altceva în minte dar pînă la urmă a ieşit asta:
Poate că trebuie să mai cîştig puţină dexteritate în trasarea liniilor, dar e un model relativ simplu de făcut.
După ce aţi aplicat lacul albastru, ca şi în imaginea de mai jos, delimitaţi culoarea prin două dungi albe apoi, faceţi aceea fundiţă din două triunghiuri. La sfîrşit, buline la liber în ce nuanţe doriţi, apoi cu un bureţel (eu folosesc unul de machiaj) aplicaţi un lac sclipicios pe jumătatea cealaltă. Era să uit, am pus şi o pietricică neagră în centrul fundiţei


Aceasta e ideea mea de half-french, bineînţeles voi puteţi folosi alte culori, puteţi să faci floricele, linii, possibilities are endless! Dacă mai doriţi să vedeţi modele în stilul acesta, lăsaţi-mi un comentariu.

Nu uitaţi: prv.beautylicious@yahoo.com pentru orice sugestii sau opinii aţi avea :D

6 comments:

  1. Salutaree!!!! in primul rand, bine ai venit printre bloggeri!!! Si eu sunt de o saptamana si ceva. Sunt sigura ca vei avea postari minunate pentru ca esti foarte talentata. Pupicei.

    ReplyDelete
  2. Multumesc!!! am vazut ca si tu ai niste modele superbe si cu siguranta am sa te urmaresc!
    Pupici.

    ReplyDelete
  3. Foarte dragut modelul, imi place tare mult :*

    ReplyDelete
  4. Multumesc pt aprecieri! :* am vazut ca si tu ai un blog tare dragut si m-am hotarat sa te pun in blogroll. pupici

    ReplyDelete

Thank you for your comment and support! Just know, you've put a smile on my face ^_^
If you have any questions, suggestions or even some constructive criticism I would be happy to hear you out, here, or more privately through the contact section.
Have a lovely day!