Thursday, December 27, 2012

Hope you had a lovely Christmas!

Bună dragelor!

Sper că aţi avut parte de nişte zile de sărbătoare fericite  și liniştite alături de cei dragi și sper ca moşul a fost darnic cu voi ;))

Din lipsă de timp vă arăt doar acum manichiura mea de Crăciun, aș fi făcut postarea asta mai repede dar pur și simplu nu am avut timp și pentru asta :(

Cat despre manichiură vă pot spune că am folosit o oja de la she (prima mea oja de la aceasta firmă).
Incă nu m-am decis dacă voi mai cumpăra de la ei pentru că după o zi mi-a sărit puţin oja la o unghie, poate am fost eu de vină, de aceea încă nu mă pot pronunţa în ceea ce priveşte calitatea. În schimb are o consistenţă super, e puţin mai lichida și atunci se aplica foarte uşor și sticluţa are 10 ml, așa că raportandu-mă la preţ pot spune că e acceptabilă :D

Si acum modelul: (nu e ceva foarte complicat) am folosit puţin glitter verde și rosu  și am desenat un brăduţ (cică), la sfârșit am adăugat nişte pietricele  și asta a fost tot.

O să revin în curând cu idei pentru seara de Anul Nou so stay tunned ;;)
Si celor mai norocoşi dintre voi, vă doresc o vacanţă plăcută!

Dacă aveţi sugestii sau opinii, lăsaţi-mi un comentariu sauuuu prv.beautylicious@yahoo.com
Vă pup!

5 comments:

  1. foarte frumoase imi plac sclipiciurile tale si eu am aceeasi oja de pictura Golden Rose,te poop :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumeeesc :D e foarte buna aceea oja, o am de ceva timp si nu s-a ingrosat deloc chiar daca am lasat-o deschisa mai multe minute ;))

      Delete
  2. I'm the first time on your blog, but I really like it!
    Great post!
    Kisses from Poland! , *

    Wanna follow each other?
    http://gear-for-style.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your comment and support! Just know, you've put a smile on my face ^_^
If you have any questions, suggestions or even some constructive criticism I would be happy to hear you out, here, or more privately through the contact section.
Have a lovely day!