Friday, December 21, 2012

Sărbătorile vin!

Hellou!

Ştiu că toată lumea e în toiul pregătirilor, peste tot e agitaţie, mai ales gospodinele se stresează cel mai tare :)) dar trebuie totuşi să avem și câte un moment de respiro în care să ne tragem sufletul și să ne delectăm cu ceva uşor, cum ar fi o manichiură :D
E tot un model potrivit acestei perioade, de fapt sunt două modele, dar cel cu glitter roşu nu a ieşit aşa cum vroiam (a fost prima dată când am folosit glitter pudră :-s), aşa că să ne concentrăm pe cel cu modelul free-hand.
 Când l-am început nu prea aveam o idee clară cum o sa iasă, am tot tras linii acolo, a fost fun  și nu a fost greu de realizat, trebuie să aveți puţină răbdare doar.

Sper să vă placă ideea mea de unghiute de Crăciun, sigur vor atrage privirile, chiar dacă faceţi acest model doar pe inelar și în rest folosiţi doar roşu.

Faceţi clic pe poza pentru a se mari :D dacă doriţi să ştiţi ce lacuri am folosit să-mi lăsaţi un comentariu

Vă doresc o seară plăcută și spor la pregătiri!

P.S. prv.beautylicious@yahoo.com

9 comments:

  1. Super blogul tau! Te astept in vizita si pe la mine. :) Vrei sa ne urmarim reciproc? Sarbatori frumoase! :*

    http://the-may-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Multumesc :) si tu ai un blog tare dragut si am sa te urmaresc :) Sarbatori fericite iti doresc!

    ReplyDelete
  3. wow arata foarte interesant modelul :)

    ReplyDelete
  4. foarte elaborate, imi plac :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment and support! Just know, you've put a smile on my face ^_^
If you have any questions, suggestions or even some constructive criticism I would be happy to hear you out, here, or more privately through the contact section.
Have a lovely day!