Monday, June 8, 2015

Born Pretty Store Review - Delicate pearls

Hello my dears!

[EN] - I hope you're well and happy! I'm not so much, there are a few exams coming my way so this month will be intense for me. But rest assured, I've got the blog covered with manicures prepared in advance :) Today, let's discuss about nail art accessories, 3D in particular. What are your thoughts about them?


[Ro] - Buna fete dragi! Sper ca sunteti bine si fericite! Eu trebuie sa recunosc, fericita nu prea sunt. Urmeaza o perioada grea, plina de examene, dar fiti linistite, nu voi lipsi de pe blog deoarece am manichiuri pregatite in avans :) Asadar, sa vorbim azi despre accesorii pentru unghii, cele 3D mai exact. Ce parere aveti despre ele?

[EN] - I've got these pearls from Born Pretty Store and they come in a set of 10 pieces/package. You can find out more details about them here. They are a bit bigger than I expected but then again, they're my first 3D nail art decorations; so maybe that's how they're supposed to be if they're 3D (doh). Anyhow, I like these pearls, they're elegant and can give that "edge" you are looking for. 


[Ro] - Am primit aceste perlute de la Born Pretty Store si vin intr-un pachet de cate 10. Puteti afla mai multe despre ele aici. Sunt putin mai mari decat ma asteptam eu, dar sunt si primele mele decoratii tri-dimensionale, deci nu am cu ce compara; poate asa ar trebui sa arate din moment ce sunt 3D :)). Cu toate acestea mie imi plac, le gasesc elegante si va pot oferi acel ceva in plus, la o manichira simpla.
This product was provided by Born Pretty Store
All the opinions shared in this post are my own.

[EN] - Don't forget you can get a 10% discount on your Born Pretty Store order with the code PRVG10. You can choose from hundreds of nail art products, make-up, jewelry and they also have free shipping worldwide!
So my dear ladies, happy shopping and I wish you all a beautiful week!
With love, Roxy


[Ro] - Nu uitati ca puteti beneficia de 10% reducere la orice comanda a voastra pe Born Pretty Store folosind codul PRVG10. Puteti alege din sute de accesorii pentru unghii si nu numai, gasiti si produse de machiaj sau bijuterii. In plus asigura transport gratuit chiar si in Romania, asa ca fetelor ce va opreste?
Nu-mi ramane decat sa va urez shopping placut si o saptamana frumoasa!
Cu drag, Roxana

20 comments:

  1. I enjoy seeing manicures with 3D nail art - but I never wear them myself.
    I find removal too difficult (the bigger they get - the more difficult) - and also I'm sure I would start picking them LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can relate :) But these ones are easy to remove. Thank you for your comment

      Delete
  2. Arata bine si se vad tare bine la manichiura ta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! Desi intre timp mi-a venit o idee in care s-ar vedea si mai bine ^^

      Delete
  3. Foarte frumi manichiura! Si mie-mi plac aplicatii 3d, eu am un set de astfel de aplicatii, insa multi colore :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, suna interesant, ar fi perfecte pt o manichiura jucausa de vara :)
      Multumesc!

      Delete
  4. Superb model ai facut,oja imi place tare mult

    ReplyDelete
  5. Sunt foarte frumoase si arata superb manichiura. Eu din pacate, ma feresc de astfel de accesorii pentru ca sunt prea maricele pentru unghiile mele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos! Si eu am fost reticenta in privinta lor pentru ca am patul unghial mai curbat, dar la o ocazie mai speciala merg purtate cu grija :D

      Delete
  6. Imi place mult manichiura ta, e foarte dragalasa!

    ReplyDelete
  7. I saw this kind of decoration and they are very cute. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I agree. I saw gorgeous designs with such accessories

      Delete
  8. Se vede bine pe unghie si-mi place mult combinatia cu albastru acela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am gandit ca o nuanta contrastanta ar face sa iasa in evidenta perlutele, dar cred ca ar merge bine si pe o nuanta nude :)

      Delete
  9. Arata foarte bine peruletele epe unghiile tale.

    Eu nu am acest gen de decoratii si nici nu prea cred ca o sa am. Singurele 'chestii" 3D pe care le-am incercat (si am esuat intr-un mod rusinos) au fost florile uscate...care nu mi-au placut deloc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Si eu le priveam cu scepticism dar acum le-as purta la ocazii speciale, in viata de zi cu zi pot intr-adevar fi putin incomode:)

      Delete

Thank you for your comment and support! Just know, you've put a smile on my face ^_^
If you have any questions, suggestions or even some constructive criticism I would be happy to hear you out, here, or more privately through the contact section.
Have a lovely day!